Thursday, January 14, 2010

UPDATE: What's the Frequency Dan?

NEW YORK - JULY 23:  Former CBS Evening News a...Image by Getty Images via Daylife
Former CBS Evening News Anchor Dan Rather's dead $70 million breach of contract suit against the Eye Network (See "TUOL" post 9/29/09) will stay dead.

The N.Y. Court of Appeals yesterday denied Rather's motion for leave to appeal the dismissal of his case by the Appellate Division of the NY Supreme Court (Motion No. 2009-1196). Rather was assessed $100 costs and necessary reproduction disbursements. Not sure what HDNet is paying the former network news star, but Rather is probably good for it.
Reblog this post [with Zemanta]

1 comment:

  1. Who would thought that CBS, the network that brought us "The Blacklist," would be so good at destroying people's careers and reputations for political reasons?